Aftonbladet om mitt misstag!

Idag skriver Aftonbladet om ett misstag jag gjorde förra veckan. Jag har under sommaren förkovrat mig lite inom arbetsrätt. I måndags gjorde jag en tentamen för att pröva mina kunskaper. Med en ny lagbok, fri från otillåtna anteckningar, intog jag tentasalen. Tyvärr hade jag glömt att ta ur en gul post-it-lapp från en sida i lagboken. Som tentavakter ska göra anmälde de den. Prefekten på institutionen tog del av anmälan och kom fram till att det inte var att betrakta som fusk. Skönt tänkte jag, till dess att Aftonbladet ringde. De tycker uppenbarligen att mitt misstag var värt att delge allmänheten. 

Jag är jätteledsen för mitt misstag med post-it-lappen.

 


Kommentarer
Postat av: Mia Mårtensson

Ursäkta, men... ROFL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback