De kommande budgetförhandlingarna....

Jag har legat lågt med bloggandet på senare tid. Riksdagsarbetet har varit intensivt samtidigt som det har pågått förhandlingar om en strid ström av propositioner, som vi blev färdiga med idag. Och redan på tisdag nästa vecka börjar budgetförhandlingarna, den sista gången innan valet. Självfallet kommer jag att skildra de på bloggen med ambition att göra det ännu bättre än sist. Har ni förslag?

P.S. Såg slutet av debatten om "islambetänkandet" i riksdagen idag. Intressant. Debatten går att läsa på
www.riksdagen.se D.S

Kommentarer
Postat av: tone salvesen

Hej,

skriver ett eksamensarbete på universitetsnivå om blogging och behöver bloggare som informanter till en mailenkät. Du kan vara anonym om det är ett krav.

Kunde du tänka dig att ställe upp? Det är 10 frågor, och du väljer själv hur omfattande du vill svara.

Maila mig gärna isåfall! :)

Mvh
/Tone Salvesen
[email protected]

2006-03-26 @ 12:18:17
Postat av: Farsan Baloo

Hej där partivän. Du har säkert tusentals viktigare saker för dig, MEN, jag skulle ändå vilja att du tar dig tid att spana lite på http://delameddig.blogspot.com. Försöker samla ihop ett gäng bloggare med samvete som vill hjälpa till att dra sitt strå till stacken vad gäller biståndsfrågor. Kanske något även för en riksdagskvinna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback