Hej allihopa!

Nu återtar jag bloggandet. Jag trodde att jag skulle sluta med politik på heltid. Men så blev det inte. Jag fick istället uppdraget att bli miljöpartiets oppositionsborgarråd i Stockholm stad. Ett jättespännande uppdrag.

Mitt tidigare bloggande var uppskattat både bland gröna medlemmar och andra så jag återupptar denna dag fredag den 19:e januari denna dialog med er. Och det ska bli jättekul.

Några kanske undrar varför jag hade en paus. För mycket arbete och en förmåga att sätta gränser är bakgrunden. I perioder måste man förmå sig själv avstå från vissa saker för att inte riskera den vanliga risken med utbrändhet som många - i synnerhet duktiga kvinnor - kan hamna i. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback