Sökes: Kundtjänsten på Försäkringskassan

När man ringer till Försäkringskassans kundtjänst säger de: Kundtjänsten har hög belastning. Var god försök senare. 

Och jag har försökt. Veckorna innan jul, i mellandagarna och nu efter julsemestern... Jag kommer aldrig fram och det kan inte bara vara jag som har de problemen. Idag har jag ringt nästan 30 gånger.

Allt kan inte lösas med självservice. Ibland måste man prata med en människa på kundtjänsten.

Den tid det tar människor att försöka komma fram är ett resursslöseri! Och om kundtjänsten är så dålig hur ser det då inte ut med rehabiliteringen!

Ge Försäkringskassan de pengar de behöver för att anställa så många som krävs för att jobbet blir gjort.

Eller tror moderaterna att de aldrig behöver använda sig av Försäkringskassan så det kvittar. De kanske bara sysslar med byråkrati...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback